lol wtf
2013-10-22, 05:07 PM,
(This post was last modified: 2013-10-22, 05:09 PM by SteelHard.)
#1
cant see the legends section even though im legend?

Wot my legends got removed?

[Image: AQ8s8xP.png]
Reply
2013-10-22, 05:17 PM,
#2
sumusiko Online
3 days ban.

;)congrats
Reply
2013-10-22, 05:18 PM,
#3
Looks like you broke some rules and Hawk eye is not happy with it.
Reply
2013-10-22, 06:02 PM,
#4
damn wtf did u do man. lmao

[Image: banner300x250.png]
Reply
2013-10-22, 06:30 PM,
#5
I think you were banned and I think usergroups are removed when you get banned! (If they're not your default)
Reply
2013-10-22, 06:59 PM,
#6
3 days ban???? LMAO, WTF did you do man???
Reply
2013-10-22, 07:14 PM,
#7
(2013-10-22, 06:59 PM)IndeXer Wrote: 3 days ban???? LMAO, WTF did you do man???

bumping threads xD even tho most of the bumps were before I knew it was bannable

[Image: AQ8s8xP.png]
Reply
2013-10-22, 07:15 PM,
#8
But surely a ban should not mean your Legends is revoked....
Reply
2013-10-22, 07:21 PM,
#9
(2013-10-22, 07:15 PM)NUMB3R44 Wrote: But surely a ban should not mean your Legends is revoked....

Yea hence why I made this thread, Its probably a bug , maybe the system just removes everything from the user since most bans are permanent and not 3 days ban xD

[Image: AQ8s8xP.png]
Reply
2013-10-22, 07:51 PM,
#10
I am sure it is just a bug.

Take contact to Readbyte and he will be sure to fix it :)
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  THE WORLD'S WORST HAIRCUTS & HAIRSTYLES LOL! HawkEye 21 833 2017-06-19, 07:54 AM
Last Post: extremee
  Uploadcash owner idiot neg repped me because I pointed out he sucks lol! CrypticEagle 5 331 2017-03-02, 12:07 AM
Last Post: docteur92
  Mope.io WTF is wrong with people in that game? finnishhacker 2 520 2017-01-25, 08:01 PM
Last Post: cmdee4
  Pokemon Go: Poke Scams Choose You! LOL peacemaker 11 1,898 2016-11-01, 03:31 PM
Last Post: Samarbete
  WTF? Young man killed in ‘Britain’s first Pokemon Go murder clowndivini 13 1,510 2016-10-24, 03:24 PM
Last Post: clowndivini




About Us | Contact Us | CPA Elites | Advertise | Stats | Staff Team

© 2013-2017 CPA Elites Ltd
Enhanced by MyBB and WallBB
Return to top