Social Media? Is this legit?
2013-07-01, 05:03 AM,
#1
I am trying to do social media for a traffic method, and I found a site http://www.freetwitterbot.com - it says it can give you a twitter bot to add you unlimited followers, retweets, favorites, and quotes, is this site real? Cause when I click download a survey pops up, which I don't have a problem with, but should I complete it? I know he is doing CPA but is it worth trying to complete it for the tool? Any vouches on this site? I just need to know if it can get you twitter followers free, cause that is what I am in deep need for if I am trying to play this social media game.
Reply
Share This Thread :

2013-07-01, 05:46 AM, (This post was last modified: 2013-07-01, 05:47 AM by LinX.)
#2
It's fake, just another person trying to get rich by tricking people. :p
The theme is made for hosting.


-LinX

PM ME TO JOIN OUR TRADING GROUP FOR FREE!
[Image: CyjquRg.png]
Reply
2013-07-01, 06:38 AM,
#3
(2013-07-01, 05:46 AM)LinX Wrote: It's fake, just another person trying to get rich by tricking people. :p
The theme is made for hosting.


-LinX

Exactly...
Don't know if its real or not, but it has Adnooka's Content Locking, and my guess would be: Fake!.

[Image: kS0XMZE.png]
Reply
2013-07-01, 07:01 AM,
#4
(2013-07-01, 06:38 AM)(Banned for promoting another CPA Forum -=> As predicted: https://i.imgur.com/EBHx1Mo.png ) Wrote:
(2013-07-01, 05:46 AM)LinX Wrote: It's fake, just another person trying to get rich by tricking people. :p
The theme is made for hosting.


-LinX

Exactly...
Don't know if its real or not, but it has Adnooka's Content Locking, and my guess would be: Fake!.

[img]/kS0XMZE.png[/img]

It's fake lol, dude it's so bad made xD

-LinX

PM ME TO JOIN OUR TRADING GROUP FOR FREE!
[Image: CyjquRg.png]
Reply
2013-07-01, 07:27 AM,
#5
Yeah, it's obviously fake. Why would they have a bunch of different "packages" if they are all "free"?
Reply
2013-07-01, 08:06 AM,
#6
I bet the owner is a CPAElites member.
Reply
2013-07-01, 09:01 AM,
#7
LOL This site was made off of a tutorial which I can't find ATM, but the guy on the tutorial kinda copied a hosting site and made a similar one. I don't know why this guy would use a "hosting template" for A twitter bot.

Obviously fake.

[Image: H6JU6ed.png?1]
Reply
2013-07-01, 10:37 AM,
#8
LOL, yeah the owner of that site is prolly here xD.

site looks like crap too LOL
Reply
2013-07-01, 03:29 PM,
#9
Oh God this site is such a fail I laughed so hard! Times like this make me question what people are willing to believe.
Reply


Related Threads
Thread Author Replies Views Last Post
  Buysellmethods legit? acidster 23 2,105 2018-10-19, 09:03 AM
Last Post: CharlieHarper
  Help me in Media fire locker happy44 0 130 2018-09-14, 08:05 AM
Last Post: happy44
  Affiliaxe? Legit? noleecious 0 127 2018-09-10, 01:39 PM
Last Post: noleecious
  What CPA has legit freebie offers? Ruriko 3 348 2018-08-22, 10:05 AM
Last Post: affmarketer101
  SFI - Legit or Scam? f1rew1re 2 346 2018-05-06, 07:14 PM
Last Post: f1rew1re





About Us | Contact Us | CPA Elites | Advertise | Stats

© 2013-2018 CPA Elites Ltd
Enhanced by MyBB and WallBB
Return to top