Since unlist method is dead how do you guys make money
2014-08-16, 04:53 AM,
#1
alright so the unlist method is all screwed up right now. its not working properly and youtube bans accounts with hr views within a few hours andways. so youtube is hard to make money with. wondering how you guys are holding on with the money making?
Reply
Share This Thread :

2014-08-16, 04:54 AM,
#2
YT and 301 still works fine for me for unsaturated niches. Just switch over to SEO now. It's your calling.
Reply
2014-08-16, 04:55 AM,
#3
lol dude you are expecting people to spoon-feed you.
better start doing shit on your own or its going to be hard in the future.

Cool
Reply
2014-08-16, 04:57 AM, (This post was last modified: 2014-08-16, 04:59 AM by Xzyl.)
#4
(2014-08-16, 04:55 AM)f0rest Wrote: lol dude you are expecting people to spoon-feed you.
better start doing shit on your own or its going to be hard in the future.

nah ive been using the unlist method for a while and youtube. seo doesnt work to well for me. so im just wondering how people are holding on with the money making and youtube..

what about spoon feeding? well yeah i gotta make youtube videos on my own and my own content duhh xD. thanks for the heads up bro.
Reply
2014-08-16, 06:45 AM,
#5
(2014-08-16, 04:57 AM)Mσney Wrote:
(2014-08-16, 04:55 AM)f0rest Wrote: lol dude you are expecting people to spoon-feed you.
better start doing shit on your own or its going to be hard in the future.

nah ive been using the unlist method for a while and youtube. seo doesnt work to well for me. so im just wondering how people are holding on with the money making and youtube..

what about spoon feeding? well yeah i gotta make youtube videos on my own and my own content duhh xD. thanks for the heads up bro.

I'm sure 1/2 of the IM'ers are going to quit if the 301 or whatever doesn't work anymore. That would actually be a good thing too.
Reply
2014-08-16, 06:58 AM,
#6
(2014-08-16, 06:45 AM)Super.T.News Wrote:
(2014-08-16, 04:57 AM)Mσney Wrote:
(2014-08-16, 04:55 AM)f0rest Wrote: lol dude you are expecting people to spoon-feed you.
better start doing shit on your own or its going to be hard in the future.

nah ive been using the unlist method for a while and youtube. seo doesnt work to well for me. so im just wondering how people are holding on with the money making and youtube..

what about spoon feeding? well yeah i gotta make youtube videos on my own and my own content duhh xD. thanks for the heads up bro.

I'm sure 1/2 of the IM'ers are going to quit if the 301 or whatever doesn't work anymore. That would actually be a good thing too.

Thats a plus for me. =) If that happened it would be GREAT!
Reply
2014-08-16, 07:22 AM,
#7
Doing Set and Forget until my SEO and sites are done, by then I can make a stable income and invest into my SEO, Youtube is pretty much over now , well for a while so trying my best to get it over with and out of there.

Before End of Year Goal ! Car *MYVI*
[Image: jhnSWo7.png]
Skype - E60Boy (Note: Not online as much as before!)
[ ] 150+ Rep
[ X ] 800+ Posts
User's Voice/Video Service!
Reply
2014-08-16, 09:48 AM,
#8
It's easy to get legit views for penies . Think outside the box ;)

Adult Baby !!!
[Image: 4wz14as.png]
Reply
2014-08-16, 09:56 AM,
#9
(2014-08-16, 04:57 AM)Mσney Wrote:
(2014-08-16, 04:55 AM)f0rest Wrote: lol dude you are expecting people to spoon-feed you.
better start doing shit on your own or its going to be hard in the future.

nah ive been using the unlist method for a while and youtube. seo doesnt work to well for me. so im just wondering how people are holding on with the money making and youtube..

what about spoon feeding? well yeah i gotta make youtube videos on my own and my own content duhh xD. thanks for the heads up bro.

SEO doesn't work well for you because you keep trying to use GSA perfectly, right ?

One advice for you : stop using GSA.
And that's a global advice.

Just start greyhat SEO (Manual SEO as people call it)

You'll soon discover the pleasure to be able to optimize your anchor texts and post to Low-OBL - PR2-PR3 websites.

Start building a huge list of sites that aren't spammed by GSA, and where you can post a link with ease. That's easier than you think.
Reply
2014-08-16, 10:42 AM,
#10
(2014-08-16, 07:22 AM)User Wrote: Doing Set and Forget until my SEO and sites are done, by then I can make a stable income and invest into my SEO, Youtube is pretty much over now , well for a while so trying my best to get it over with and out of there.

How the f*ck does someone get a YouTube Elite award for doing unlisted and saying youtube is over without it?
Reply


Related Threads
Thread Author Replies Views Last Post
  Is YT Uploading / IG Dead? Nebojsha1337 9 371 Yesterday, 12:53 AM
Last Post: hasbeenwillbe
  YouTube Ranking is dead TheGreatDane 14 865 2018-07-05, 12:35 AM
Last Post: Peatrex
  No scam - real method - Earn $500 Per day free From CPA affiliateninja 1 264 2018-07-04, 08:53 PM
Last Post: CharlieHarper
  Clean ways to make money james1200 6 268 2018-06-30, 08:02 AM
Last Post: Zenit
  Struggling to make money direcT 6 415 2018-06-09, 07:55 PM
Last Post: direcT





About Us | Contact Us | CPA Elites | Advertise | Stats

© 2013-2018 CPA Elites Ltd
Enhanced by MyBB and WallBB
Return to top