No more BH niches boys
2016-03-18, 05:23 PM,
#1
I saw this on a few networks that i have account on:
[Image: uPB9Tjq.jpg]
[Image: jzLYs1j.jpg]
[Image: 6LgkOvJ.jpg]

Very soon BH CPA won't work anymore.



2016-03-18, 05:56 PM,
#2
what network is that? this is old news for other cpa networks...
2016-03-18, 06:01 PM,
#3
(2016-03-18, 05:56 PM)pepeneo Wrote: what network is that? this is old news for other cpa networks...

Same shit, different day. Also, that looks like FB/social to me. Game cheats/hacks won't ever be stopped.
Latest Thanks - View all

JonnyCash(2016-03-19 01:50 AM) 
2016-03-18, 06:13 PM, (This post was last modified: 2016-03-18, 06:17 PM by Watwew.)
#4
Still had BH.. Just don't use Social Media Hack.. LOL.. Like "FB Account Hack, Twitter Account Hack or anything related to Social Media" ... Gaming BH Niche is still accepted.. LOL

Edit:

And pepeneo right.. that's also Old News for me.. :D
2016-03-18, 06:36 PM,
#5
If i remember correctly the facebook problem started a couple of years ago when cpa lead backstabbed one of their publishers and served him on a platter for fb.
As for fb, ig, pp, whatsapp hax I personally stay the fuck away from them , dangerous terrritory.
With vague laws left for interpretation u can be endighted with "spying" or some shit like that, these people dont know its fake. Just a couple of weeks ago somebody here posted that his site has an FBI seal on it or whatever the fuk is called, his niche was pp gen.
As for some noob trying to get some coc gems is against coc TOS but not against the law

I still dont know what network ur using but its kind of late fo this "news" and they probably paniced
2016-03-18, 07:20 PM, (This post was last modified: 2016-03-18, 07:37 PM by Snoopy.)
#6
(2016-03-18, 05:56 PM)pepeneo Wrote: what network is that? this is old news for other cpa networks...

The first one is Adworkmedia the second is Adgatemedia and the third is mgcash.

This is the same thing that happened to wifi/whatsapp niches, tbh i saw so many fake online generators about social networks so this might be the reason.
You can see the dates of these news on the first 2 pictures, 16-17 march 2016.
I spoke with Dennis from AWM and he told me this: "As long as you do not use the words "FREE", "HACK", "FACEBOOK", "PIRATE", you should be fine!"
So i think it's not only from social media h@cks.



2016-03-18, 08:29 PM,
#7
Bh its not only a shitty hacks :)
2016-03-18, 08:56 PM,
#8
good thing that will keep the kids away, more money for me yay
2016-03-18, 09:10 PM,
#9
What about... View FB Private profile? It's not about h@cking accounts and stuff like that.
2016-03-18, 09:35 PM,
#10
Social media hacks are not allowed for longer time. Because it looks PHISHING that is the reason.

THIS IS HOW I RANK

if you need help PM me :)


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  LAW CONSEQUENCES of using black hat niches obik69 23 1,610 2017-10-26, 01:06 AM
Last Post: Mesina
  Niches for CPA? Domingo 6 301 2017-09-15, 06:54 PM
Last Post: Ana_AdCombo
  There is CPA network that i can work with adult niches ? skizer 10 369 2017-09-11, 08:37 PM
Last Post: ElitesCPABoss
  What's the best BH CPA network for PC traffic? blunt 10 459 2017-09-08, 08:37 PM
Last Post: NAPK1NS
  Best Converting Niches on Facebook? Ali247 20 1,222 2017-09-01, 11:47 AM
Last Post: reshamanair





About Us | Contact Us | CPA Elites | Advertise | Stats | Staff Team

© 2013-2017 CPA Elites Ltd
Enhanced by MyBB and WallBB
Return to top