Journey Of A Noob
2013-08-18, 06:42 PM,
(This post was last modified: 2013-09-06, 03:11 PM by altgani.)
#1
Hello all


how's every buddy doing ?

Welcome to the Journey Of A Noob

amm well there is nothing to say
i just started my ppd journey

with ZERO knowledge so yea i'm a NOOB
but i'm learning fast ((i think ))

till now i only got 2.9$ for FireCash using the one and only
"Xbox live code generator " niche :P

My short term goal is : 10-20$ per day
My long term goal is : i dunno lets focus on the short term for now

I'll be updating this thread daily



#1 Day Update : nothing just setup a niche and waiting for ranking , the current ranking of it is at page 3
#2 Day Update : nothing to do just checking my status,
#3 Day Update : well one of niches got ranked at page 1 on YT num 3 and i already made 1.69$ (( good start i guess )) And i'm
starting a new niche HQ Video actually i gotta good feelings about this one i worked my ass off to edit the video hope it gives good
result, wish my good luck
#4 day Update : hmm i think i'm moving forward ,, got 2.7$ 2day :) great income
#5 Day Update : ,, just another a slow day ,, nothing much gotta exams on sunday so i didnt do anything lately
Wish my Luck
#6 Day Update : big fat ZERO ,, its so slow these days since i dont do anything except boosting my videos
#7 Day Update : got 1$ 2day ,, hmmm but not from my new niches !! from "xbox live code" Niches tho its not ranked or anything !
#8 Day Update : well i made 2.4 today at firecash ,, and uploaded all my niches on fileice ,, i'm changing the network ,,
got 0.6$ at fileice in only couple of hours , it seems like 2day is a good day :)
#9 Day Update : got 0.7 at fileice ,, hmm not so bad if i can keep it like this way for a week then its a progress ,,
didnt upload any new niches :/ got disappointed form my last niches since i work so hard on em ill upload some niches after i finish my exams in a week
wish my luck :)
#10 Day Update : hmm i think i now i'm making a stable cash ,, since it has been 3 days and i keep geting 0.70+, its nothing but its a progress :) ,in the other hand ,, ill try to upload 2-4 niches 2day :)
#11 Day Update : hmmm it starting to work out :D i set up 2 videos for the same niche and ranked them at page 1 :D got 5$ ,, lets c if i can keep 5$ for a week :)
#12 Day Update : well ,, i just logged in into my account i made 4$ 2day on autopilot didnt do a shit 2day !! so i guess i'm moving on the right way :) and one of my videos got removed ,, at the removing wave yestarday ,  gotta exam in 2 days wish my luck
#13 Day Update : well didnt make anything yet ,, but i'm off to bed i'm probably gonna wake up and get like 3$ at least I hope since i discovered a new trick for ranking and already ranked my previous niches :) at page 1 number 2 :D 
#14 Day Update : it's a great day ,, i didnt finish my exams yet , nor i get any lead's 2day ,, but do u wanna knw Y it's a great day ? cauz finally i think i now know how to rank any video !! i ranked 3 of my videos at page 1 in like 5 min's ! tho they are stolen videos + dead niches that's probably y didnt get any leads ,, still happy tho :P
#15 Day Update : well got like 3.2$ today from my new niches , and i set up NEW Legit Niche and i already got one leaded from In 0.15$ not so bad huh
#16 Day Update : well yesterday i got 5.45 :) , so i guess i'm moving forward again , hmm i just finished my last exam and well take the day off probable , will start working again by tomorrow 
#17 day UpDate : hmm i just woke up from a long sleep 18 hours stright xD i was so tired ,, anyways , woke up and found that i made 7.5$ yesterday :D heheheh nice :) so i'm going to rank one niche i set up yesterday and maybe make few niches too :) ,, Peace :)
#18 Day Update : so yea today i got 8.5$ ,, i'm moving forward i'm getting more closer to my short term goal :) (( i think i should start thinking about my long term )) ,, in the other hand i just finished MY Freaking HQ Landing page i mean Very HQ actually Super HQ i never been more proud of my self (( my friend helped me with it he ill join pdd/cpa soon we hope ))
#19 Day Update : 7.65 not bad not bad lower than yesterday , but considering that there is someone out ranked me in google ,, not bad gonna upload my HQ niche of yesterday and try to rank it :) wish my luck



NOTE : any kind of tips is highly welcomed :D
i can register under ur referral links ((u dont need to teach me anything just wanna help out ))
P.s already registered at admedia and firecash ((obviously ))
Reply
2013-08-18, 06:44 PM,
#2
Will follow your journey , if you need any help feel free to PM me.

Cool
Reply
2013-08-18, 06:48 PM,
#3
(2013-08-18, 06:44 PM)f0rest Wrote: Will follow your journey , if you need any help feel free to PM me.

huge thnaks for ur help :) ill pm u my skype
Reply
2013-08-18, 06:52 PM,
#4
(2013-08-18, 06:48 PM)altgani Wrote:
(2013-08-18, 06:44 PM)f0rest Wrote: Will follow your journey , if you need any help feel free to PM me.

huge thnaks for ur help :) ill pm u my skype
Okay, I will be glad if I can help you.

Cool
Reply
2013-08-18, 07:24 PM,
#5
(2013-08-18, 06:48 PM)altgani Wrote:
(2013-08-18, 06:44 PM)f0rest Wrote: Will follow your journey , if you need any help feel free to PM me.

huge thnaks for ur help :) ill pm u my skype

My friend, you have disabled your Private messages, so I can't contact you on any other way, extept this one.

As you mentioned in the message, you are interested in joining me on Fileice and earn more money, as I offered.

Add me on skype, my aim is nirs008 for further speech and live coaching.

Warm regards, YoBoy007. :)
Reply
2013-08-18, 07:25 PM,
#6
i will also follow your steps being a newbie, i also need some tips to get traffic and niche suggestions
Reply
2013-08-18, 07:29 PM,
#7
(2013-08-18, 07:24 PM)YoBoy007 Wrote:
(2013-08-18, 06:48 PM)altgani Wrote:
(2013-08-18, 06:44 PM)f0rest Wrote: Will follow your journey , if you need any help feel free to PM me.

huge thnaks for ur help :) ill pm u my skype

My friend, you have disabled your Private messages, so I can't contact you on any other way, extept this one.

As you mentioned in the message, you are interested in joining me on Fileice and earn more money, as I offered.

Add me on skype, my aim is nirs008 for further speech and live coaching.

Warm regards, YoBoy007. :)

ohh sorry for that ,, just enabled it again + Added u on skype
Reply
2013-08-21, 06:16 AM,
#8
Day#2 nothing to do just checking my status,
Day#3 well one of niches got ranked at page 1 on YT num 3 and i already made 1.69$ (( good start i guess ))
Reply
2013-08-21, 07:00 AM,
(This post was last modified: 2013-08-21, 07:00 AM by SugarMaxX.)
#9
Do you invest in YouTube?

Also, good luck with your earnings
Reply
2013-08-21, 07:02 AM,
#10
(2013-08-21, 07:00 AM)SugarMaxX Wrote: Do you invest in YouTube?

Also, good luck with your earnings
yes i did invest for 5K HR views ,
thx :)
Latest Thanks - View all

SugarMaxX(2013-08-21 07:04 AM) 
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  [Journey] Growing A Money Site Network To $10,000 A Month! shaunm 214 11,019 1 hour ago
Last Post: typhone
  [Noob] Trying to make money on MULTINICHE site [cpagrip] Kacze 52 2,996 3 hours ago
Last Post: Kacze
  fELLA Journey to |SUCESS| < fELLA 64 5,434 4 hours ago
Last Post: fELLA
  [JOURNEY] Instagram Massacre - Let's do this! [CASESTUDY] OGLegend 19 432 7 hours ago
Last Post: OGLegend
  Amoneymus Journey to a stress-free financial independence reality Amoneymus 16 737 10 hours ago
Last Post: imonambot




About Us | Contact Us | CPA Elites | Advertise | Stats | Staff Team

© 2013-2017 CPA Elites Ltd
Enhanced by MyBB and WallBB
Return to top