DanHenrique's Journey to $2.500 ASAP
2014-03-28, 05:56 AM,
#1
Hello, everyone.
I'm DanHenrique, 22 years old and I'm from Brazil.

Here's the thing:
I know almost NOTHING about PPD, I understanda little about CPA but never really succeeded. Now I decided to try both and see how it goes.

The reason of the title:
Here's what's happening to me right now:
I live in Brazil, I met a person who I'm in love with and this person moved to New York a few days ago. $2.500 is the minimum amount I need to do the same: pay my debts here and move to New York too, since it's something I always wanted and now I have one more reason to do it. Sounds stupid? Maybe... But people in love do stupid things... Let's see what happens if I really get to go there. lol.

Another reason I'm starting this journey is that I've always wanted to live off of Internet Marketing. I know that this is what I want for my life, there's nothing else that I'm pleased doing so when I reach the amount I need, I don't wanna stop. I'll create another journey to try to make at least $100 a day!

I hope all you guys can help me and give me some tips since I'm really noob and am going to need as much help as possible.

To start, I'm looking for some niches. Never really succeeded finding a good one but I'll keep looking for good ways to find them. And I intend to promote them using Blogspot and YT.

Wish me luck! Grin
Latest Thanks - View all

ontor khan(2014-10-04 02:50 PM) Spiderman(2014-03-28 06:04 AM) 
Reply
2014-03-28, 06:06 AM,
(This post was last modified: 2014-03-28, 06:10 AM by Spiderman.)
#2
I like your determination, Keep working and you'll get what you want.
Keep us updated, I'll you help if I can.
Good luck.
Latest Thanks - View all

danhenrique(2014-03-28 06:08 AM) 
Reply
2014-03-28, 06:08 AM,
#3
Good Luck bro!
how much are you earning Currently?
Latest Thanks - View all

danhenrique(2014-03-28 06:09 AM) 
Reply
2014-03-28, 06:09 AM,
(This post was last modified: 2014-03-28, 06:10 AM by danhenrique.)
#4
Thank you so much, spiderman.
Right now I'm already creating a blog for an app. Can't even tell if it has potential or not. But I can't find many vids about it on YT so... let's try it!

(2014-03-28, 06:08 AM)girmal5 Wrote: Good Luck bro!
how much are you earning Currently?

Right now I'm earning $0! LOL
As I said, totally newbie!
Reply
2014-03-28, 06:16 AM,
#5
(2014-03-28, 06:09 AM)danhenrique Wrote: Thank you so much, spiderman.
Right now I'm already creating a blog for an app. Can't even tell if it has potential or not. But I can't find many vids about it on YT so... let's try it!

It would be better if you'll create your own videos.
Reply
2014-03-28, 06:19 AM,
#6
(2014-03-28, 06:16 AM)spiderman Wrote: It would be better if you'll create your own videos.

Yeah I mean, there aren't many vids about it so it might have low competition. lol
Reply
2014-03-28, 06:27 AM,
#7
(2014-03-28, 06:19 AM)danhenrique Wrote:
(2014-03-28, 06:16 AM)spiderman Wrote: It would be better if you'll create your own videos.

Yeah I mean, there aren't many vids about it so it might have low competition. lol
Ok, be careful how you choose your niche, your choice can make you $$ in a short time, as it can make you hate CPA/PPD. The choice of the first niche is important.
Latest Thanks - View all

danhenrique(2014-03-28 06:31 AM) 
Reply
2014-03-28, 06:32 AM,
#8
(2014-03-28, 06:27 AM)spiderman Wrote: Ok, be careful how you choose your niche, your choice can make you $$ in a short time, as it can make you hate CPA/PPD. The choice of the first niche is important.

I see... But how can I be sure that this one is gonna work? I can't if I don't try, I supposed. LOL. I'll try not to hate CPA if it doesn't work :)
Reply
2014-03-28, 12:45 PM,
#9
Split testing is the only way you will know yeah you may get lucky your first try but just make 10 niches a day and the only thing that can do is actually give you a chance to see your goal
Latest Thanks - View all

danhenrique(2014-03-28 05:39 PM) 
Reply
2014-03-30, 04:26 AM,
#10
Good luck on your journey!
Latest Thanks - View all

danhenrique(2014-04-14 06:26 PM) 

[Image: G54KmXr.png]
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  [JOURNEY] Instagram Massacre - Let's do this! [CASESTUDY] OGLegend 19 403 2 hours ago
Last Post: OGLegend
  Amoneymus Journey to a stress-free financial independence reality Amoneymus 16 723 5 hours ago
Last Post: imonambot
  My Journey With CPABUILD to 100 PER DAY daboov 85 9,863 5 hours ago
Last Post: ElitesCPABoss
  [Journey] Growing A Money Site Network To $10,000 A Month! shaunm 212 10,963 5 hours ago
Last Post: Reveseu
  JOURNEY IG journey by Hypebeast [100/day goal in 1month time] Hypebeast 8 249 6 hours ago
Last Post: metros




About Us | Contact Us | CPA Elites | Advertise | Stats | Staff Team

© 2013-2017 CPA Elites Ltd
Enhanced by MyBB and WallBB
Return to top