Boatman Award
2014-06-05, 06:46 PM,
(This post was last modified: 2014-06-05, 08:43 PM by Awesomeness.)
#1
I just visited the award section and wondered the Boatman award (Josh Canoe AKA Boatman) so I searched for Josh. Now, what's the reason behind this award? Can anyone please tell me. Just curious.
2014-06-05, 06:47 PM,
#2
Yeah what is? xD hahahaha

[Image: KCMM1.png]
2014-06-05, 06:49 PM,
#3
(2014-06-05, 06:47 PM)DonCheto Wrote: Yeah what is? xD hahahaha

We need Hawk to explain this! I also want to have my own award Hahaha LOL!
2014-06-05, 07:02 PM,
#4
Nah he's just lying he bought the award :D
2014-06-05, 07:12 PM,
#5
Josh provided high quality apps/website for cpa marketing and i think that's why he was granted with such award
Congrats :)

I wonder when will "Obvious Award" will come out :D

[Image: 4f3uTb7.gif]
Don't stare too much.
2014-06-05, 07:18 PM,
#6
[Image: Z4P3rMF.png][Image: 0CvaaBo.png]
2014-06-05, 08:42 PM,
(This post was last modified: 2014-06-05, 08:46 PM by Awesomeness.)
#7
(2014-06-05, 06:57 PM)Josh Canoe Wrote: lol an I that famous already? do you guys really wanna bother hawk for that? its just an award with my name!
Oh and its "Boatman" not boarman, its "boatman" because my name is Josh Canoe and a canoe is a boat so yeah Grin

It's not we want to bother but we only want to know why you got that award only for your self. I think each member here should know why you got that award. Anyway I misspelled that boatman. Gonna edit it now Smile Congrats!


(2014-06-05, 07:12 PM)Captain Obvious Wrote: Josh provided high quality apps/website for cpa marketing and i think that's why he was granted with such award
Congrats :)

I wonder when will "Obvious Award" will come out :D

Same here buddy. I am now wondering if when will "Awesomeness Award" will come out Haha Grin Jelly Grin
2014-06-05, 09:05 PM,
#8
(2014-06-05, 07:02 PM)Alternative Wrote: Nah he's just lying he bought the award :D

Nope, it was just a one off friendly gesture because he asked me. I wont be giving anyone else an award like that as there are to many as it is. The user used to think I hated him, I decided to show him some kindness to prove it was not the case. That's it!
Latest Thanks - View all

Josh C.(2014-06-06 12:08 AM) 
2014-06-05, 09:10 PM,
#9
(2014-06-05, 09:05 PM)ϟ★Hawk Eye★ϟ Wrote: Nope, it was just a one off friendly gesture because he asked me. I wont be giving anyone else an award like that as there are to many as it is. The user used to think I hated him, I decided to show him some kindness to prove it was not the case. That's it!

Ohh I see. I have a feeling you hated me too Hawk so give me some awards too. Haha Nah, just kiddin Hawk. Anyway my question is answered so I'll close the thread now. Thanks! Smile
Latest Thanks - View all

Josh C.(2014-06-06 12:08 AM)  HawkEye(2014-06-05 09:12 PM) 


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  How to get dunce award ? Mr Giraffe 6 610 2014-06-05, 06:40 PM
Last Post: HawkEye
  What award are you most excited about? Mr White 3 301 2013-06-30, 06:49 AM
Last Post: Xzyl
  [Video incoming] Celebrating my new award! antonfaa 1 326 2013-06-18, 01:42 PM
Last Post: Toffyman
  I'm 1st member who got Youtube Award :D brxboot 9 652 2013-06-17, 01:53 AM
Last Post: ARLiNd-




About Us | Contact Us | CPA Elites | Advertise | Stats | Staff Team

© 2013-2017 CPA Elites Ltd
Enhanced by MyBB and WallBB
Return to top